Sõbral täpselt samad seaded, seega samuti sim steering. Kuigi ma ise proovisin ka puldiga ja auto käitub palju rahulikumalt kurvides, saab palju kiiremini kurve võtta. Rooliga nagu palju tundlikum kurvides.xSullx kirjutas:Kas sõbral on ka simulation steering peal? Puldiga teeb see asju natukene keerulisemaks, kuid mitte väga oluliselt, kui sellega juba harjutud on. Eks rooliga olegi natukene raskem, kuna saab palju täpsemalt ja reaalsemalt keerata. Kuna LMP1 autod pole reaalelus mingid nalja asjad, siis peabki ju raske olema.sten260 kirjutas:Kõik maas, va ABS sest see päris elus ka peal (oleneb autost) Pidurdus joont pole peal, kuna see rikub kogu lõbu ära.
See on nõme, et R1 autodega on rooliga kõvasti raskem mängida kui puldiga , vahest sõbraga mängime split screen ja no lihtsalt võimatu mööda saada kui ta puldiga mängib, lihtsalt tuimalt pult peos auto keerab ulme kiirustel kurve.. Ma väänan rooli nii et tatt ninast väljas ja ikka 30 sekki maas ringiga Nordschleifel...
Kui kurvides lendab alati puldiga eest ära, siis tõenäoliselt on vast alajuhitavus probleem, seega ehk keerad rooliga liialt palju kurvides? Lihtsalt pakun muidugi, ei tea kuidas sõidad.
Rooli ma ei keera üldse palju ,max 10-20 kraadi ,samas pole vajagi kuna kurvid tulevad nii kiiresti ja pole aega lapata seda edasi tagasi. Vb selles ongi asi, et puldiga jõuab sekundiga rooli teisele poole keerata ,aga rooliga see nii lihtne ei ole. Sellest ka need aja vahed. Muidugi see LMP1 auto tundub puldiga nagu liimitud rajale.