KKK (Korduma Kippuvad küsimused. Loe enne postitamist!)

Küsimusi? Probleeme?
Vasta

Kasutaja avatar
taku
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 834
Liitunud: 16 Veebr 2013, 16:32

XBOXile mälu/kettrauumi lisamine.

Postitus Postitas taku » 20 Veebr 2014, 13:50

K:Kui sinu uus mäng nõuab installi või soovid lihtsalt XBOXi kettaruumi juurde siis selleks on 2 võimalust:
  • 1.Ametlik kõvaketas ( 120GB,250GB, 320GB või 500GB ).
    Kõvaketta soetamisega on kettaruumi probleem pikaks ajaks lahendatud.XBOX tunnistab täies mahus ainult ametlikke kõvakettaid.On olemas terve rida Western Digital kettaid mida on võimalik nö "originaaliks" flashida ja ketast täies mahus kasutada.Ära lase ennast heidutada sellest ,et originaal kettal on plastikust karp ümber.Tänu sellele on ketas hõlpsamini paigaltatav aga kui konsooli pidevalt ümber ei paigutata siis saab sinna lisada ka ilma ümbriseta ketta(karbi saad hiljem juurde osta).Vaata kus paikneb pistik ja libista ketas õrnalt sisse. Ära kasuta liigset jõudu.
    Vaata ka : https://support.xbox.com/en-US/xbox-360 ... hard-drive

    2.USB mälupulk või väline kõvaketas.
    XBOXile saab ka lisada mälupulka või välist USB kõvaketast,kuid selle mahupiiranguks on 32GB.XBOXil peaks töötama enamus USB 2.0 mälupulkadest ja kõvaketastest.Siiski leidub neid mis ei hakka tööle. Mingit kindlat nimekirja ei ole tehtud aga soovitatakse Sandisk mälupulki.
    Vaata ka : http://www.xbox.com/en-US/storage" onclick="window.open(this.href);return false;
NB! Alates dashboard versioonist : 17349 toetab XBOX360 kuni 2TB välist USB kõvaketast/mälupulka.
Viimati muutis taku, 26 Mai 2015, 12:04, muudetud 7 korda kokku.

Kasutaja avatar
taku
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 834
Liitunud: 16 Veebr 2013, 16:32

Kuidas kasutada XBOXi tavalise arvuti monitoriga?

Postitus Postitas taku » 20 Veebr 2014, 13:54

K:Kuidas kasutada XBOXi tavalise arvuti monitoriga?

  • XBOXi on võimalik mängida ka tavalisel arvuti monitoril.Selleks on vaja VGA kaabel.
    Pilt

    Vastava adaperiga saad heli otse monitori integreeritud kõlaritesse või siis kõrvaklappidesse/kõlaritesse.
    Pilt
Viimati muutis taku, 20 Veebr 2014, 14:18, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
taku
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 834
Liitunud: 16 Veebr 2013, 16:32

Kas XBOXiga on võimalik kasutada tavalisi kõrvaklappe

Postitus Postitas taku » 20 Veebr 2014, 14:02

K:Kas XBOXiga on võimalik kasutada tavalisi kõrvaklappe?
K:Kuidas saada mängu heli kõrvaklapidesse?
  • Kui kasutad näiteks VGA või AV juhet siis on võimalik tekitada vastava adapteriga kõrvaklapi pesa.(adapteri külge tuleb ühendada punane ja valge juhe)Siis kuuled mängu heli kõrvaklappidest.
    Pilt

    Kui konsool on ühendatud telekaga läbi HDMI siis võimalik tekitada audio väljund sellise adapteriga:
    Pilt

    Silm E mudelil on taga standartne 3,5mm pistik kuhu võib kõrvaklapid otse ühendada.

    Samuti saad oma lemmik kõrvaklapid ühendada vastava adapteri abil puldiga.Sealt paraku mängu heli ei tule.Ainult mänguritevaheline suhtlus.
    Pilt
Viimati muutis taku, 27 Mär 2016, 18:23, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
taku
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 834
Liitunud: 16 Veebr 2013, 16:32

Kas mobiilne internet kõlbab Lives mängimiseks?

Postitus Postitas taku » 20 Veebr 2014, 14:22

K:Kas mobiilne internet kõlbab Lives mängimiseks?
  • Netipulk XBOXis tööle ei hakka aga kui jagad mobiilset internetti telefonist/arvutist/ruuteriga siis teoreetiliselt peaks piisama 2 megasest stabiisest ühendusest.Takistuseks võivad olla kinnised pordid ja mahupiirang.

Kasutaja avatar
taku
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 834
Liitunud: 16 Veebr 2013, 16:32

Milline regioon valida ja miks?

Postitus Postitas taku » 20 Veebr 2014, 15:55

K:Hakkan registreerima Live kontot.Milline regioon valida ja miks?
  • Kuna eesti ei ole ametlikut toetatud regioon XBOX live-is siis ei tasu valida regiooniks eesti.
    Kui te siiski valite või olete juba valinud regiooniks eesti siis on teie xboxi dashboard üsna hõre.XBOX Live marketis on ainult mõni mäng ja koodide lunastamisega tekib probleeme.

    Soovitav oleks valida näiteks:
  • UK(United Kingdom)-Kasutusel Inglise nael(GBP).Mängud on üsna soodsad.Kinkekaardid raha laadimiseks on üsna hea hinna ja kättesaadavusega.
  • IE(Ireland)-Kasutusel euro(EUR).Mängud on natuke kallimad aga kinkekaardid raha laadimiseks on palju soodsamad ja alati kättesaadavad.
  • US(United States)-Kasutusel USA dollar(USD).Mängud on kõige soodsamad ,kuid kinkekaardid raha laadimiseks on tavaliselt natuke kallimad kaardi enda väärtusest.Olenevalt osariigist lisandub mängu hinnale ka Sales Tax.See on osariigiti erinev ja jääb enamasti sinna 1-10% vahele.Mõnes osariigis on see 0%

Kasutaja avatar
taku
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 834
Liitunud: 16 Veebr 2013, 16:32

Billing aadress.

Postitus Postitas taku » 20 Veebr 2014, 16:05

K:Proovin osta mängu/lunastada koodi ja minult küsitakse BIlling Aadressi.
  • Kui hakkate esimest korda oma kontoga koodi lunastama või mängu ostma siis küsitakse teilt Billing Adress-i.Sinna tuleb sisestada reaalselt selles regioonis eksisteeriv aadress, kuhu teie konto on registreeritud.Aadress võib olla suvaline aga peab reaalselt eksisteerima.Kui mõtlete aadressi nö ise välja( postiindeks ja linn ei kattu jne) siis tulevad koodide lunastamisel veateated.
    Mida lahtrid siis tähendavad?

    Address line1 - Tänav
    City - Linn
    Postal Code - postiindeks.
    State/Province - Osariik/Maakond

    Kui vajalikud andmed sisestatud siis tuleb ette lahter kuhu saate sisestada koodi.
    Neid andmeid küsitakse ainult esimesel korral. Edapidi kuvatakse teile kohe koodi sisestamise lahter.

Kasutaja avatar
taku
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 834
Liitunud: 16 Veebr 2013, 16:32

Code is not valid.

Postitus Postitas taku » 21 Veebr 2014, 13:13

K:Proovin lunastada koodi aga tuleb teade: Code is not valid.
  • Paanikaks ei ole põhjust.Teie kood on täiesti kasutamata ja toimib.Olete ilmselt registreerinud oma konto mittetoetatud riiki.Näiteks Eestisse.Toetatud regioonid: http://www.xbox.com/en-GB/live/countries" onclick="window.open(this.href);return false;
    Aitab regiooni vahetus mida saate teha aadressil : https://live.xbox.com/en-GB/AccountMigration" onclick="window.open(this.href);return false;
    Regiooni saab muuta kord iga 3 kuu järel.

Kasutaja avatar
taku
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 834
Liitunud: 16 Veebr 2013, 16:32

Something went wrong.Please try again later.

Postitus Postitas taku » 21 Veebr 2014, 13:23

K:Proovin lunastada koodi aga tuleb teade: Something went wrong.Please try again later.
Üheks levinumaks põhjuseks on see, et konto billing aadress ei kattu valitud regiooniga.Ehk siis konto on registreeritud näiteks UK-sse aga olete sisestanud oma eesti aadressi.
Teine võimalus on ,et olete vahetanud konto regiooni. Näiteks USA -> UK , kuid billing aadress on ikka eelmise regiooni oma.
  • Konsoolis:
    Kui regioon ja aadress on korrektsed siis konsoolis peab koodi lunastamine töötama.
    Veenduge ,et konto oleks registreeritud toetatud regiooni.Billing aadress eksksiteeriks reaalselt valitud regioonis ,mitte ei oleks välja mõeldud.

    Arvutis: http://www.xbox.com" onclick="window.open(this.href);return false;
    Kui olete veendunud ,et konto on registreeritud toetatud regiooni ja billing aadress on korrektne siis võib viga olla selles, et internetilehitseja suunab teid ikka eesti regiooni veebilehele.
    Valige sellest nimekirjast samuti regioon ,kuhu teie konto on registreeritud: http://www.xbox.com/Shell/ChangeLocale" onclick="window.open(this.href);return false;
    Selle valiku tegemine võib olla vajalik iga kord kui teie või browser kustutab küpsised(cookies).
Viimati muutis taku, 06 Jaan 2016, 12:53, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
taku
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 834
Liitunud: 16 Veebr 2013, 16:32

This is not available in your region

Postitus Postitas taku » 21 Veebr 2014, 13:31

Soovin osta/tõmmata XBOX Live marketist mängu aga tuleb veateade:
This is not available in your region.
Või
This item isnt available from your current location

  • Selline teade kuvatakse ,kui mängul on peal regiooni lukk.See tähendab seda ,et IP järgi kontrollitakse ostja reaalset asukohta(regiooni) ja kuna eesti ei ole live ametlikult toetatud maa siis mängu osta/tõmmata ei saa.

    Üks võimalus on seadistada VPN ühendus mis petab selle süsteemi ära(saate teise riigi IP aadressi) ja saate mängu alla laadida.
Viimati muutis taku, 21 Okt 2014, 17:36, muudetud 7 korda kokku.

Kasutaja avatar
taku
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 834
Liitunud: 16 Veebr 2013, 16:32

This is not available for consoles in your region.

Postitus Postitas taku » 21 Veebr 2014, 13:37

K:Soovin osta/tõmmata XBOX Live marketist mängu aga tuleb veateade:This is not available for consoles in your region.
  • Tegemist on regiooni lukuga.Kontrollitakse mis regiooni konsooli ostja omab.Euroopas on kasutusel PAL ja USAs NTSC.
    Teade kuvatakse siis kui olete euroopa konsooliga (PAL) registreerinud USA regiooni ja soovitud mäng on mõeldud USA konsoolidele (NTSC) või siis vastupidi.Proovite USA konsooliga (NTSC) osta euroopa (PAL) konsoolidele mõeldud mängu.

Kasutaja avatar
taku
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 834
Liitunud: 16 Veebr 2013, 16:32

Kuidas vahetada konto regiooni?

Postitus Postitas taku » 22 Veebr 2014, 14:00

K:Kuidas vahetada konto regiooni?
  • Regiooni vahetamiseks logi sisse oma xbox live kontoga: https://xbox.com/
    Seejärel mine: https://live.xbox.com/AccountMigration
    Kui tuleb turvakontroll siis vajutage "Next" ja kontrollige oma e-maili.
    Sisestage e-mailile tulnud kontrollkood ja vajuta Submit.
    Teid suunatakse seejärel regiooni vahetamise lehele.Vajutage "Next".
    Valige rippmenüüst omale uus regioon.Seejärel "I accept".

Kasutaja avatar
taku
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 834
Liitunud: 16 Veebr 2013, 16:32

Kas koode on võimalik lunastada mitu korda?

Postitus Postitas taku » 06 Jaan 2016, 12:59

K:Kas koode on võimalik lunastada mitu korda?
  • Koodid on kehtivad kuni selle lunastamiseni.(va juhul kui koodikaardile on kirjutatud kehtivuse aeg.Nt mõnedel mängudel kaasasolevad lisad.)
    Koodi lunastamisel lisatakse vastavalt koodile teie kontole live gold,raha või mäng.
    Kasutatud koodi enam tühistada või teisele kontole edasi kanda ei ole võimalik.

Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist