jahraul88 kirjutas:üks küsimus veel siin eespool vist sellest isegi juttu olnd kas kinectiga mäng saab seda ikka puldiga ka mängida
Forza Motorsport 4
Moderaator: tanel3699
Re: Forza Motorsport 4
Re: Forza Motorsport 4
Muidu väga viis mäng Career on tehtud huvitavamaks ja on põnevamaid sõite juurde toodud. Raha teenimine on lihtsamaks tehtud ning suht ruttu on võimalik saada mingi margi juppide 100% allahindlus nt. kui sõidad mingi 10min ainult Ferraridega ja jõuad teatud levelini, siis saad Ferraridelt 100% upgrade soodustust ning kui jääd kindlaks mingitele markidele, siis saad päris kopsakaid summasi selle eest.
Re: Forza Motorsport 4
nii et siis välismaalt tellida ma vaatan hind uutel mängudel poole odavamad kui meil siin osta täitsa uskumatu
Re: Forza Motorsport 4
nii et siis välismaalt tellida mitte eestist osta
Re: Forza Motorsport 4
Avastasin selle foorumi hiljuti.
Pakuks siis välja ühe idee, mis tuttavaga on tulnud:
Oleks plaanis teha Eesti carclubide vaheline võistlus. Seega võiksid ka muud siinse foorumi liikmed teada anda, kui on mõndades teistes klubides, kus eestlased. (Minu poolt oleks KMS ja mõned FL inimesed on ka HV klubis. Rohkem Eesti klubisid ei tea.)
Veel mõtlesime, et iga osalev carclub pakuks kaks rada oma äranägemise järgi ja samuti pakuvad välja ka auto kriteeriumid, milles sõit toimub - klass, vedu, aasta, mark, riik, kas upgrade'e lubada, või mitte - kui täpselt keegi soovib. Selle järgi saaks teada mitu sõitu umbes tuleks (praegu siis HV ja KMS klubidega, oleks 4). Juhul kui seis jääks viiki, valiks mingi pikema/legema raja, nt. Le Mans või Nürburgring, kus toimub otsustav sõit.
Kõik rajad ja klassid lepiks juba enne kokku, et saaks endale autosid valida, neid tuunida (vajadusel miks mitte ka tiimi livery teha) ja ka harjutada.
Kui on huvi võib ka mingi auhinna välja mõelda - Näiteks paneme paika mingi kindla summa ja selle raames saab carclub valida endale auto(d), mille kaotaja(d) carclub(id) ostma peavad.
Muidugi võib ka enda pakkumisi teha, kuidas mingeid sõite või võistlusi organiseerida.
Kõik huvilised võiksid märku anda. Võin öelda, et KMS klubist oleksid 2 täiesti kindlat osalejat, tõenäoliselt, kui ajad sobivad oleks kuni 4.
Pakuks siis välja ühe idee, mis tuttavaga on tulnud:
Oleks plaanis teha Eesti carclubide vaheline võistlus. Seega võiksid ka muud siinse foorumi liikmed teada anda, kui on mõndades teistes klubides, kus eestlased. (Minu poolt oleks KMS ja mõned FL inimesed on ka HV klubis. Rohkem Eesti klubisid ei tea.)
Veel mõtlesime, et iga osalev carclub pakuks kaks rada oma äranägemise järgi ja samuti pakuvad välja ka auto kriteeriumid, milles sõit toimub - klass, vedu, aasta, mark, riik, kas upgrade'e lubada, või mitte - kui täpselt keegi soovib. Selle järgi saaks teada mitu sõitu umbes tuleks (praegu siis HV ja KMS klubidega, oleks 4). Juhul kui seis jääks viiki, valiks mingi pikema/legema raja, nt. Le Mans või Nürburgring, kus toimub otsustav sõit.
Kõik rajad ja klassid lepiks juba enne kokku, et saaks endale autosid valida, neid tuunida (vajadusel miks mitte ka tiimi livery teha) ja ka harjutada.
Kui on huvi võib ka mingi auhinna välja mõelda - Näiteks paneme paika mingi kindla summa ja selle raames saab carclub valida endale auto(d), mille kaotaja(d) carclub(id) ostma peavad.
Muidugi võib ka enda pakkumisi teha, kuidas mingeid sõite või võistlusi organiseerida.
Kõik huvilised võiksid märku anda. Võin öelda, et KMS klubist oleksid 2 täiesti kindlat osalejat, tõenäoliselt, kui ajad sobivad oleks kuni 4.
Xbox LIVE gamertag: xSullx
Re: Forza Motorsport 4
küsimus kas seda mängu saab ka kahekesi kahe puldiga mängida
Re: Forza Motorsport 4
jah, split screen täitsa olemas.raul88 kirjutas:küsimus kas seda mängu saab ka kahekesi kahe puldiga mängida
Re: Forza Motorsport 4
mis raskus asmetega sõidate ja mis on võidu auhind uued rajad we
Re: Forza Motorsport 4
Minul on kõik abid maas - TCS, STM, ABS, Simulation Steering jne, va. pidurdus joon (hetkel selle eemaldamine vaikselt käsil) ja automaatne sidur, kuna hetkel ei näe mugavat võimalust kasutada sidurit puldil.raul88 kirjutas:mis raskus asmetega sõidate ja mis on võidu auhind uued rajad we
Seda muiudgi kõikidel autodel - TCS peale lükata LMP1 autodega on nõrkade lahendus
Ja mis võidu auhindadest sa rägid?
Kuidas saab võita sõitudel uusi radu?
Xbox LIVE gamertag: xSullx
Re: Forza Motorsport 4
Kõik maas, va ABS sest see päris elus ka peal (oleneb autost) Pidurdus joont pole peal, kuna see rikub kogu lõbu ära.
See on nõme, et R1 autodega on rooliga kõvasti raskem mängida kui puldiga , vahest sõbraga mängime split screen ja no lihtsalt võimatu mööda saada kui ta puldiga mängib, lihtsalt tuimalt pult peos auto keerab ulme kiirustel kurve.. Ma väänan rooli nii et tatt ninast väljas ja ikka 30 sekki maas ringiga Nordschleifel...
See on nõme, et R1 autodega on rooliga kõvasti raskem mängida kui puldiga , vahest sõbraga mängime split screen ja no lihtsalt võimatu mööda saada kui ta puldiga mängib, lihtsalt tuimalt pult peos auto keerab ulme kiirustel kurve.. Ma väänan rooli nii et tatt ninast väljas ja ikka 30 sekki maas ringiga Nordschleifel...
Re: Forza Motorsport 4
Kõikides ringradade võidusõidus on alati ABS maas kui eksin siis too mõni näide sõidust kus ABS peal on!sten260 kirjutas:Kõik maas, va ABS sest see päris elus ka peal (oleneb autost) Pidurdus joont pole peal, kuna see rikub kogu lõbu ära.
See on nõme, et R1 autodega on rooliga kõvasti raskem mängida kui puldiga , vahest sõbraga mängime split screen ja no lihtsalt võimatu mööda saada kui ta puldiga mängib, lihtsalt tuimalt pult peos auto keerab ulme kiirustel kurve.. Ma väänan rooli nii et tatt ninast väljas ja ikka 30 sekki maas ringiga Nordschleifel...
Re: Forza Motorsport 4
Kõikides on nüüd küll väga vale väita. Erinevates võidusõitudes on erinevad nõuded, enamasti on ABS maas turvalisuse pärast. Kui sõidetakse stock autodega, siis osad panevad spetsiaalse racing ABS-i peale või võetakse üldse maha.
Ühesõnaga kõik oleneb sõidust, autost ja muudest asjadest.
Muidu endal on samamoodi Forzas abid maas, et ikka põnevam oleks Mis see siis huvitav on kui gaasiga ei pea mängima kurvis või kui sul on kogu trajektoor ette joonistatud.
Ühesõnaga kõik oleneb sõidust, autost ja muudest asjadest.
Muidu endal on samamoodi Forzas abid maas, et ikka põnevam oleks Mis see siis huvitav on kui gaasiga ei pea mängima kurvis või kui sul on kogu trajektoor ette joonistatud.
Re: Forza Motorsport 4
Forzas on minuarvates nende raskusastmetega päris puusse pandud. Ise sõidan ainult ABS abiga ja vastased on experdi peal ja liiga kergelt saab eest ära.
Re: Forza Motorsport 4
Võta ABS maha siis
Re: Forza Motorsport 4
Kas sõbral on ka simulation steering peal? Puldiga teeb see asju natukene keerulisemaks, kuid mitte väga oluliselt, kui sellega juba harjutud on. Eks rooliga olegi natukene raskem, kuna saab palju täpsemalt ja reaalsemalt keerata. Kuna LMP1 autod pole reaalelus mingid nalja asjad, siis peabki ju raske olema.sten260 kirjutas:Kõik maas, va ABS sest see päris elus ka peal (oleneb autost) Pidurdus joont pole peal, kuna see rikub kogu lõbu ära.
See on nõme, et R1 autodega on rooliga kõvasti raskem mängida kui puldiga , vahest sõbraga mängime split screen ja no lihtsalt võimatu mööda saada kui ta puldiga mängib, lihtsalt tuimalt pult peos auto keerab ulme kiirustel kurve.. Ma väänan rooli nii et tatt ninast väljas ja ikka 30 sekki maas ringiga Nordschleifel...
Kui kurvides lendab alati puldiga eest ära, siis tõenäoliselt on vast alajuhitavus probleem, seega ehk keerad rooliga liialt palju kurvides? Lihtsalt pakun muidugi, ei tea kuidas sõidad.
Xbox LIVE gamertag: xSullx
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 75 külalist